Naleśniki budyniowe – FIT

Ostatnio często mam zachcianki na coś pysznego, słodkiego ale też nie z ogromem kalorii. Jestem z siebie zadowolona bo półki ze słodyczami w sklepach omijam bez smutnej miny a mam więcej energii by zrobić coś zdrowego w domu.

Nie ma nic prostszego niż naleśniki, racja?

Uwielbiam naleśniki. Nigdy się nie nudzą, można je przyrządzać na wiele sposobów według własnych upodobań i kubków smakowych. U mnie dziś będą królowały naleśniki budyniowe.

Przepis (na jeden gruby naleśnik lub 3 cieńsze):

– 2 jajka,

– 2łyżki budyniu śmietankowego bez cukru,

– 1 łyżeczka miodu płynnego (opcjonalnie ksylitol).

Wszystkie składniki dokładnie mieszamy i przechodzimy do smażenia naleśników.

Krem kakaowy:

– mały jogurt naturalny,

– 1 łyżeczka kakao,

– 1 łyżeczka miodu (ksylitol też jest OK!),

– 1 łyżka twarogu chudego,

– 1 gruszka.

Wszystkie składniki oprócz gruszki mieszamy. Na koniec dodajemy połowę gruszki (pokrojonej w kostkę) do kremu i ponownie delikatnie mieszamy. Nadszedł czas zwijania :):) Na koniec naleśniki ozdabiamy drugą połową gruszki (spróbujcie kupić dojrzałą wtedy nadaje dodatkowo słodyczy daniu).

Jak dla mnie idealne połączenie. Wszystko jest gotowe w kilka minut a takie przepisy cenię sobie najbardziej. To od Was zależy z czym będą Wasze naleśniki. Ja osobiście uwielbiam jeszcze zamiast gruszki dodać banana lub truskawki.

Polecam!

A jakie są Wasze ulubione naleśniki? Co dajecie do środka?